Onderweg met bertha 6

25 oktober 2018

Wat gaaf dat we deze reis aan het maken zijn ,maar wat hakken die reis kilometers er in vooral als je niet top fit bent pfffff.We hebben de halve apotheek al leeg gekocht voor onze kwalen .

Woensdag zijn we naar green eiland geweest hebben toertje met glas boot gedaan erg leuk kleine haai octopus en schildpad gezien .Daarna heeft Erick heerlijk gesnorkeld met zijn nieuwe masker .Nog wat op strand gelegen en weer terug met de boot .We waren kapot sliepen om 19.00  uur al

Donderdag vroeg eerst auto weg gebracht en later Bertha 6 onze camper op gehaald .We hebben vandaag 375 km gereden op ons gemak met een mooie stop bij zee.Boodschappen gedaan  naar camping gereden en heerlijk zelf weer gekookt .Bal gehakt met gebakken aardappelen en salade wat kan je daar dan weer van genieten .Vrijdag gaan we naar magnetic eiland  met de boot zonder camper om koalabeertjes te spotten

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Natasja:
    25 oktober 2018
    Wat gaaf zeg. Heerlijk mee genieten.
  2. Marcel Schleeper:
    25 oktober 2018
    Ziet er super uit allemaal!!
  3. Monique:
    25 oktober 2018
    Wat is het daar mooi hé! Alleen idd allemaal zo groot/ver en te veel te zien in een paar weken. Leuk om jullie verhalen te lezen. Geniet!!!