Byron Bay en Milestrom

4 november 2018

Eerst de camper omgeruild Apollo wilde ons ook nog 40 dollar laten betalen voor een tafel en 2 stoelen. Ik zeg you are not good bij je hoofd uiteindelijk gewoon meegekregen, toen op naar Byron Bay surfstad bij uitstek , gelukkig was er nog een plekje vrij voor 2 nachten best een grote plek toen we in de middag naar het strand gingen hebben wij ook nog walvissen gezien echt gaaf zo vanaf het strand. De 2 dag kwam er een aussie naar mij toe of hij op die plek mocht staan ik zeg natuurlijk mate maar ik betaal wel volle mep voor deze plaats , na wat onderhandelen helft van het stageld voor 1 nacht dus lekker gratis gegeten op kosten van die aussie.In Byron Bay geen surfen wel blowen en zuipen wel erg druk maar de mythe blijft wel bestaan denk ik dankzij de hippies. Doorgereden naar milestrom op advies van info center was erg afgelegen en rustig maar voor ons een beetje te rustig op de avond een smal pizza gehaald toen Joke bij de camper de doos openmaakte moest ze hard lachen wat bleek per doos een pizza van 10 cm in 4 gesneden hij was wel lekker maar het was wel weinig morgen naar info voor verdere campings richting sidney. Het weer wordt wel wat minder rond 25 graden maar nog steeds warmer als in Nederland.

1. Jer:
    4 november 2018
    Top om de vakantie trip te volgen; gaat wel vlot zo richting Sydney!