Rust

7 november 2018 - Australind, Australië

Na een erg rustige camping in Mylestom toch maar stukje door gereden naar Urunga.Erg mooie camping prima plaatsen klein maar leuk dorpje met bakker slager en ja hoor een spar .We besloten er twee dagen te blijven om even tot rust te komen ,want het lijkt gek maar met de camper op pad is best vermoeiend .We hebben heerlijk gewandeld je kon daar via een steiger 1.5 km naar zee lopen met prachtig uitzicht jawel op de Humpback whale ,die sprongen voor onze neus uit het water echt wat was dat mooi .Hebben nog geprobeerd op fotos te maken maar net steeds te laat.

Woensdag weer stukje verder naar beneden gereden zitten nu in Port Macquarie.Bij de info gestopt om te kijken waar een leuke camping was, camper neer gezet komen we naar buiten staat er een vrouw een boete uit te schrijven ,Erick zegt wat is er aan de hand ,zegt ze je staat niet binnen de lijnen 112 dollar .Erick zo als we hem kennen heeft gelult als brugman en ze zei vooruit maar dan wel nu gelijk weg rijden nou dat hebben we gedaan hahah..We hebben een prima camping bij zee .Ook is hier het koala hospital daar gaan we morgen naar toe..Het weer is wat minder bewolkt en af en toe een spatje met onweer maar het is nog steeds rond 25 gr

1. Marion:
    7 november 2018
    Hey Joke & Erick, vanaf vandaag lees ik ook mee. Leuke reisverhalen en foto's. Veel plezier nog en ik kijk uit naar de rest.