Home sweet home

22 november 2018

Ja hoor de laatste dag van de vakantie . We waren blij dat we uit Ubud vertrokken wat een gekkenhuis daar met scooters en mensen , we besloten naar een hotel in Sanur te gaan aan de beach en gelukkig kregen wij een kamer aan de pool , het is hier wel echt een plek voor pensionadas  (wij waren denk ik de jongste ) we zijn er wel uit waarom dat is het is hier spotgoedkoop het zonnetje schijnt hier bijna altijd en de mensen zijn heel dienstbaar ( lees onderdanig)het is hier nog steeds 30 graden en het zwembad denk ik 20 graden heerlijk warm we hebben beide goed geslapen maar toch allebei buikloop en ik heb een onsteking aan mijn elleboog . Gisteravond heerljk uit eten geweest op het strand Daarna toetje en kokosnoot besteld , ik heb goed nieuws voor iedereen die kokosnoot was niets en het toetje was ondefinieerbaar wat daar nu in zat. Maar we leven nog om 1300 uur nog een massage om 1700 uur naar densapar airport . Dan 3 uur vliegen naar singapore en dan transfer en 13 uur vliegen naar Adam.Wij willen iedereen bedanken  voor de leuke berichten en vanaf 23 november zijn we weer in ons heerlijk koude kikkerlandje.

1. Ellis & Petra:
    22 november 2018
    Leuke foto’s jullie zien er top uit heerlijk bruin
  2. Pat schrijver:
    22 november 2018
    wat een heerlijke vakantie zo te zien! Fijne reis terug!! xxx
  3. Marion:
    22 november 2018
    Volgens mij hebben jullie een heerlijke vakantie gehad. Goede en voorspoedige reis terug!
  4. Annemiek:
    22 november 2018
    Welkom thuis kleed je maar heel warm aan.
  5. Jer:
    22 november 2018
    Dat is voorbij gevlogen! Goede reis terug!