Camper in leveren

13 november 2018 - Australind, Australië

We doen heerlijk rustig aan zitten al dicht bij Sydney.
Pakken elke dag een andere camping en rijden ongeveer 100 tot 150 km erg relaxt.
Hoe dichter we bij Sydney komen hoe meer verschillende mensen je ziet veel moslims wist niet dat er in Australie zoveel waren .
De laatste avond zaten Erick en ik voor camper spelletjes te doen in het avond zonnetje kwamen er twee aussies naar ons toe voor praatje en werden we bij hun uitgenodigdvoor wijntje .Het was erg gezellie en de wijn heeft rijkelijk gevloeid haha.We kregen ook veel tips wat en hoe te doen in Sydney want daar had allan ja zo heet hij gewoond en zijn vrouw Pat hahah .

Maandag 12 november moesten we de camper inleveren in Sydney Erick zei we brengen eerst de koffers naar hotel in Sydney we komen er toch langs .Nou dat was wel even een dingetje dwars door Sydney met die bak nou gelukkig is Erick niet zo bang aangelegd en hup reed overal door heen ,ik heb af en toe wel even mijn ogen dicht gedaan.
En ja toen we de koffer in hotel hadden afgeleverd toen nog naar Apollo ook dwars door Sydney maar ook dat is goed gegaan pffffff.

Ja ons volgende avontuur met openbaar vervoer door Sydney dat vinden we altijd leuk om in het land waar je bent met het openbaar vervoer te gaan .
Met trein en bus naar de haven ferry gepakt .
Half uur gevaren en we waren in Mainly beach heerlijk gewandeld en natuurlijk op het strand gelegen voor dat we het wisten was het 18 uur.Weer met ferry terug en trein wat gegeten en dat was al eerste dag Sydney .