Op weg naar Bali

16 november 2018

Sydney was wel leuk maar erg druk  Nog even de laatste inkopen in Sydney doen . Van Joke een Go Pro gekregen voor mijn verjaardag morgen vier ik mijn verjaardag op Bali ( je kan hetslechter treffen) vanmorgen op tijd weg alleen de taxi kwam te laat hup naar het vliegveld 30 min rijden maar helaas dikke file ,uiteindelijk uitgestapt bij terminal 3 en daar de metro gepakt.toen snel naar incheckbalie J was erg druk uiteindelijk aan de beurt bleek dat we aan de andere kantmoesten zijn. Gelukkig stond daar bijna niemand. Ok door de douane en dan naar security . Erick je mag toch een cola blikje meenemen van 33 cl ??, ja natuurlijk zei ik.Je snapt het al deze blikjes bestaan niet. Dus wie werd er extra gecontroleerd ???. Afijn ik snel naar de refund Bali voor mijn Go Pro  tax   Ook geregeld nog SD kaartje voor de go pro gekocht en M&M voor Joke . SD kaartje afgerekend M&M gratis want hij had deze niet aangeslagen jammer de bammer dan. Op vliegveld in Bali aangekomen staan er 50 man met een  bordje te zwaaien  , nog maar extra ronde gelopen en ja hoor mister Erick staat er bij hop in de taxi en gaan maar er rijden hier meer als duizend scooters per m 2 niet normaal meer .uiteindelijk in hotel aangekomen zag er goed uit maar de mensen zijn hier wel onderdanig hoor. Morgen fietsen voor erick en koken voor Joke.