Airly beach

29 oktober 2018

We zijn aan gekomen in Airly beach een heel leuk plaats langs de kust .Bertha op haar plek gezet en het dorp verkennen prachtig weer en ze hebben een lagoon midden in het centrum .Dat zouden wij ook moeten hebben echt prachtig aan de kust heerlijk water prima vertoeven voor jong en oud ,en niet te vergeten want we zijn hollanders gratis hihi.

Dat was zaterdag we hadden ons voorgenomen om zondag een boot tocht te maken naar de withe sunday eilanden dus hup toer boeken voor zondag ,maar helaas die zat vol dan maar een relax dagje aan de lagoon .Ikweet niet of er een vloek heerst op onze vakantie maar de dag begon heerlijk tot er ineens paniek was en er voor mijn neus 2 aziaten op de bodum van het zwembad lagen reanimatie mocht helaas niet meer helpen .Dit was erg heftig een vader en zoon .Die aziaten zijn echt gek hoor ze kunnen niet zwemmen en toch gaan ze erin omdat ze geen nee kunnen in hun cultuur echt het is 2018 .
Dat was dus niet echt relaxt.

De maandag begon vroeg we werden 6.40 opgehaald op de camping prima geregeld op naar de boot .Heerlijk gevaren gesnorkels Erick ik niet hoor ,met de glas bodum boot geweest geluncht op de boot was heerlijk.toen naar de withe sunday eilanden zo mooi .Wat gaaf daar was het goed vertoeven het zand was net meel hahah ,we hebben een heerlijke dag gehad en het belangrijkste is iedereen leefde nog aan het eind hahah .
Morgen gaan we weer op pad met Bertha om naar Harybay te gaan .

1. Natasja:
    29 oktober 2018
    Gadver Joke en Erik. Moesten jullie zelf reanimeren?
    De foto’s zien er prachtig uit. Wat een belevenissen allemaal.
  2. Ellis & Petra:
    29 oktober 2018
    Hey Grimmies, ik volg jullie trouw hoor, wat een mooi strand zeg,
  3. Linda:
    29 oktober 2018
    Hey Joke Eric, jullie laten een spoor van ellende achter jullie! heftig allemaal
    maar zo te lezen is de vakantie verder wel top, geniet er maar van want de herfst heeft hier zijn intrede gedaan.