Cairns here we come

22 oktober 2018

Vanmorgen 10.00 uur aangekomen op cairns vlucht was redelijk alleen jammer dat we zolang op de koffers moesten wachten . Bij de border security ging het ook vrij vlotjes .
Even bellen voor een taxi en gas naar ons hotel. Helaas lette onze taxi chauffeur niet op en jawel hoor met 70 Km/uur over de kruising en lesauto ook met 70 Km/ uur over de kruising BAM neusje neusje was behoorlijke klap .maar gelukkig allebei ongedeerd, alleen Joke trilde als een rietje. Toen andere taxi genomen en alsnog de rekening moeten betalen voor dat kleine stukje. Hierna rental car opgehaald en met I phone naar hotel gereden (bedankt nog Jer) ingecheckt wat geslapen toen tourtje geboekt naar Great Barrier Reef en daarna uit eten bij dundees. Nu lekker slapen na deze enerverende dag.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Natasja:
    22 oktober 2018
    Gadver. Gelukkig hebben jullie niets. Wel enerverende eerste kennismaking mat Australië.
  2. Annemiek:
    22 oktober 2018
    Oeps niet leuk. Verder lekker genieten
  3. Jer:
    23 oktober 2018
    Ouch, aardig klappertje zo te zien... Het begint hier nu echt wel herfst te worden; laatste zondag van oktober, dus de klok weer op wintertijd een uur achteruit.
    Goede reis en hopelijk werkt de navi goed 🇦🇺
  4. Pat schrijver:
    24 oktober 2018
    ooh fijn zeg! Een botsauto is er niks bij! Nu lekker relaxen en genieten!xx