singapore

21 oktober 2018

Aangekomen om 6 uur smorgens na een reis van 13 uur vliegen , werden we opgehaald en naar ons hotel gebracht.Aangekomen in ons hotel  konden we pas om 14 uur  naar de kamer.Dus hup koffer daar laten en op pad .Met de hop in bus de stad verkennen  lijkt heel leuk maar niet als je kapot bent van de vlucht. Ik had het niet goed gedaan ik was de eerste zes uur gaan slapen (wat wil je met een oxazepam )  maar ja daarna kon ik niet meer slapen en zat zo in gebouwd dat ik ook niet bij me spullen kwam ,nou dan duurt het lang hoor hihi .Erick was slimmer die heeft de laatste 6 uur geslapen .Dus de hop on was voor mij een soort van bed en heel warm en hobbelen kon me ogen niet open houden hahah

Zodra het bijna 14 uur was zijn we terug gegaan en hebben we geslapen tot 18 uur even bij tanken heerlijk.In de avond hebben we metro gepakt en zijn we naar lichtshow op het water geweest erg mooi

Na een goede nacht slapen zijn we de volgende dag met metro en bus naar de zoo gegaan erg leuk hebben daar twee boot tochtjes gedaan en in de avond een rivier cruise .Ook erg leuk met al die lichtjes .We werden om 10 uur in de avond al weer opgehaald om naar het vliegveld te gaan .Dat we daar zijn aangekomen is een wonder .Onze chauffeur was zeker nachtblind hahah ,maar hij was wel heel vriendelijk             Nu zitten we op Singapore AirPort op onze vlucht te wachten naar cairns .Singapore was goed om even een breake te hebben maar niet echt bijzonder .